January 13, 2016

metrou


omul mut din metrou m-a făcut să plâng
 conștiința mi-a dormit și s-a trezit brusc, ca dintr-un vis urât, un coșmar
 extrapolând, totul în jurul meu devine neclar
 și tind să cred, ca o limită, că avem un limbaj
 înțeles doar de noi, nu de ieri, nu de azi
 integral, mi-am format în zâmbet un groaznic sentiment
 îmi mărturisesc credința, o susțin vehement
 instinctul scăpării din cușca de-argint
 libertatea-ntrebarii, în vis mă cuprind
 și deci, lacrimile curg șiroaie
 nu-i noapte, nu-i frig, nu-i nici măcar ploaie
 e ursit să empatizez cu orice dramă
 orice frică, orice șoaptă, orice teamă
 simt singurătatea acerbă a omului de lângă mine
 simt cum fuge timpul și cum nu mă pot abține
 alerg spre același răsărit nesperat
 sunt dragoste, artă

 născut din păcat. 

No comments:

Post a Comment