September 2, 2015

le fabuleux destin

 Iubitule,
 se pare
 că firele destinului tău
 și cele ale destinului meu
 au fost țesute astfel încât
 într-o anumită seară
 când te-am văzut pentru prima oară
 să se întâlnească,
 să se privească,
 și să își accepte această minunată
 soartă comună
 pentru un timp
 o viață
 o lună
 nu știu cât de mult
 la întrebarea asta nici nu vreau, oricum, să răspund.
 promite-mi că
 o să facem împreună toate nebuniile
 că o să-mi pictezi pe vene
 toate galaxiile
 că o ne-mbatam tâmplele cu sunete dulci
 că de pe cele mai înalte culmi
 o să mă arunci
 că o să dansezi cu mine
 în liniștea nopții
 pe sunete pe care nu le pot auzi cu toții
 că o să-mi culegi din zorii zilei o rază
 și-o să vezi cât de frumos se așază
 în această poveste, străină și ea,
 de inima mea, de inima ta..
 

No comments:

Post a Comment