September 3, 2015

cifre

cineva trebuie să fi inventat cifrele acestea
în care măsurăm de toate
măsurăm pentru cât timp cineva poate
să trăiască fără se se gândească la dor
măsurăm cât timp mai e până am să mor
câte kilograme ar fi normal să am
câte fumuri pot să mai trag dintr-un gram
câte pahare de vin ai băut într-o noapte
câte mesaje ai trimis după ora şapte
şi câte stele sunt pe cer, tot încercăm să aflăm
în lumea asta trebuie totul cuantificat
de câte ori ai desenat în viaţa asta un pătrat
de câte ori ai simţit că te învârţi în cerc
şi când ai ştiut pentru prima oară că nimic nu e perfect.
cifrele nu îmi mai pasă, e irelevant
dacă încerci să măsori, totul devine enervant
te enervează că 6 e mai mult decât 3
şi că X minus Y nu e egal mereu cu ce vrei
te enervează că ticăie ceasul mereu
te enervează că banii se numără, greu,
ne pierdem în detalii, nimic nou sub soare
există ceva pe pământul acesta
ce nu poţi măsura, oare?
frecvenţa la care
privirea ta
zâmbeşte când o întâlneşte pe a mea
aş vrea să cred că nu poate fi măsurată
nici cât de tare poţi să îmi faci inima să bată
sau cât de frumos se vede luna de la tine din balcon
câte baloane de săpun poţi să faci dintr-un flacon
sunt lucruri pe care nu le-aş măsura niciodată
cum ar fi minutele pe care le are piesă ta preferată
de câte ori mi-ai apărut înainte în cale
sau cât de mult m-ai strâns în braţele tale.
Cineva trebuie să fi inventat cifrele, aşadar,
însă cine a fost, nu ştiu..n-am habar
cum nu ştiu nici de ce sunt aşezate aşa literele-n alfabet
trebuie să ştim că-n viaţă nu avem nimic concret
am vrea ca cifrele să ne ofere certitudine
într-o lume în care e mai mult haos decât ordine
eu găsesc în tine liniştea mea
vreau să cred că doar tu eşti cifra mea.

No comments:

Post a Comment