December 26, 2015

A.

Nu vreau să îmi vorbești în nicio altă limbă
îmi sunt de ajuns cuvintele ce pe trup ți se perindă
fi-mi punct, nu-ți sunt virgulă
mirifică, magnifică
silabisire a simplei stări de a fi
cu tine simt bucuria unui parc plin de copii.

Stelele ne curg șiroaie pe gât
dă-mi infinitul și-o barcă, nu vreau nimic mai mult
o să navighez toate hărțile formate între sinapsele tale
o să acopăr și-o să-ți descopăr miracolele goale
fi-mi barcă de salvare când o să-mi pierd curajul
de sunt prea îndrăzneață, te rog, scuză-mi deranjul!
vreau doar să fiu acum, în clipa asta, aici
și să-ți dansez pe tâmple cu zâne și pitici
în vene o să-ți curg ca vinul în pahare
și-o să am din lume cea mai frumoasă culoare
pe care nu o va putea vedea nimeni altcineva
decât iubirea mea, decât iubirea ta.

No comments:

Post a Comment