December 3, 2015

absențe nemotivate

 eu nu mă încadrez în dihotomia gândurilor tale
 entuziasmul meu îți provoacă pe buze răni mortale
 am aproximativ 15 ezitări pe minut
 am crezut prima data că am ezitat să te sărut,
 acut
 privesc cum îți strigă amorul mut
 pe gene.
 tulpinile a ceea ce s-a înfiripat între noi
 s-au bifurcat și închistat
 și am rămas goi
 dezbrăcați de anumite idei și nevoi..
 centimetru cu centimetru, cuantumul distanțelor dintre noi
 se împarte la doi.
 e perceptibilă oscilația aproape sinusoidală
 pe care o simți ca pe presiunea cotidiană
 dar o arunci și o stâlcești și chiar o uiți
 focalizându-ți atenția pe chipurile oamenilor fericiți
 ca mine, ca tine,
 ipostaza asta ne prinde chiar bine..
 îți vindec cu rigurozitate leziunile necicatrizate
 să zacem în abis împreună, fără timp, absențe nemotivate.

No comments:

Post a Comment