December 15, 2015

21

 cred că uneori nu îmi plac numerele
 limitează și abstractizează în același timp,
 simt că nu am loc, simt că mă tot schimb..
 important, vital și necesar
 e că simt.
 vreau să trăiesc o libertate perfectă
 mi-e fundament gândirea, setea concretă
 de mult mai mult decât cifrele pot arăta:
 o carte, o idee, trei linii, o cafea..
 Oamenii vin și pleacă
 plus și minus, la final
 se trage aceeași linie, nu rămâne același egal
 funcția asta nu e constantă, firea umană
 mă reprimă și mă deprimă, ce anormală
 și mistică poate fi, o simplă himeră
 nu te lega de lucruri, realitatea-i efemeră
 am trăit aproape șapte mii șase sute șaizeci și patru de zile
 în același meridian
 mă sperie curajul, mă flatează suspansul
 m-am oprit, însă, din a mai transfera
 din inima mea
 în inima ta
 21, iar eu te ascult
 21, te-am așteptat de mult.

No comments:

Post a Comment