March 23, 2015

Eu

 vise.
 cineva mă place doar pentru că sunt optimistă
 atunci când restul lumii e tristă
 pentru că iubesc turcoazul și nopțile de vară
 fiindcă ascult Chet Faker și Luna Amară..
 căci iubesc poezia- în ea mă văd pe mine
 și simt că prin ea mă poți cunoaște cel mai bine.
 
 Cineva mă place doar așa cum sunt
 când ies din mare și am părul ud
 sau doar când stau la soare-nu vreau nimic mai mult.
 
 Cineva mă acceptă, chiar dacă-s imperfectă
 Și-ntârzii mai mereu,
 m-agit când mi-e prea greu
 mă plâng doar de prostii
 (și-am multe jucării..)
 Sunt prea dezordonată,
 Mă-ndrăgostesc deodată
 Mi-e dor de mulți și multe
 Ce nu vor să m-asculte.
 
 Cineva mă iartă
 Că-ncerc să fac artă,
 c-am frici și răni adânci
 crescute printre stânci.
 
 Dar..
 Există undeva, în lumea asta mare,
 Un anume cineva
 Ce poate să-și strecoare
 În sufletu-mi închis
 Povestea sa de vis.
 
 
 
 (Sunt un copil și-acum
 Mai am ceva din drum
 Răni am-dar nu-i nimic
 De cad, mă și ridic)
 

No comments:

Post a Comment