February 8, 2016

căldura

vreau să înaintez doar prin căldura îndrumărilor tale 
și străzile să plângă, vai, să plângă atunci când pășim dezinvolt pe cimentul ud 
și numai felinarele or să ne-audă 
sufletele dansând pe-așternuturile reci.. 
becul din sufragerie s-a ars când mi-ai povestit despre valurile de nisip 
care te-au înghițit ușor.
mirosul cald de plăcintă cu mere a ajuns până în dormitor
și-am zis că o să mor, Doamne, că aș putea să mor,
ascultându-te pe tine și toate poveștile din lume
știi să îmi spui orice poveste anume..
până și perdelele au venit mai aproape
și hainele tale mi-au spus că vor să rămână peste noapte
îmi plânge chiuveta și mi-ai dezghețat frigiderul
iar balconul a rămas singurul, stingherul,
neatins de palmele tale, calde sau reci,
să-mi spui cât rămâi, să-mi spui dacă pleci.
vreau să-ți descui în suflet cele mai adânci și-ntunecate secrete
în seara asta o să te învăț pe îndelete
mă fascinează brutalitatea cu care timpul ți-a rămas în privire
și-mi dă speranță când văd în tine atât de multă fericire
din toate visele pe care le-ai ucis până acum,
din toți oamenii cărora ai ales să le spui rămas bun,
din toate melodiile pe care ai ales să nu le asculți până la sfârșit
din toți oamenii din lume,
mă bucur că tu ai venit. 

No comments:

Post a Comment