May 30, 2009

Libertate


Ok. Deci pur si simplu nu mai am chef de nimic. N-am chef sa ma trezesc si sa merg la scoala, n-am chef de teme, n-am chef de ore. Nici nu mai stiu sa scriu...ok ?! Lasati-ma ! Singurul lucru pe care il aud in creier e VACANTA . O simt pana si-n aer....miroase a libertate, a nopti pierdute, a zambete, a mare, a ploaie, a fericire !
N-am chef. N-am chef de inca 15 zile sau cate or mai fi de scoala. E prea plictisitor...Chiar n-am chef de recapitulari si de teste si de ascultat si de altele...Singurul lucru pe care il vreau e vacanta .
Singurul lucru pe care vreau sa-l fac e sa scap de asta si sa tip tare : Libertateeeeeeee !
Vreau sa tip, sa zbier, sa alerg, sa dorm, sa visez, sa cant....Vreau sa fac tot ce imi trece prin cap. Vreau libertate.

No comments:

Post a Comment