May 22, 2009

Zi de mai


M-am trezit in acelasi cearceaf plin de vise. Cate vise o fi avand ? Sute ? Mii ? Nu le-am numarat. Ma ridic si imi asez picioarele pe parchetul sters de timp. Calc usor, dar dau peste o zi de mai. Cine a uitat-o acolo? E asa mica...asa fragila ! O ridic in palme si se contopeste cu pielea mea. Zi de mai, de ce ai intrat in mine ? 
Zambesc. Zi de mai, ce mi-ai facut ? Pasesc usor spre hol. Inghit bule de bucurie. Zi de mai, ce imi faci ? Vad culori. Multe culori...unele pe care nu le-am observat niciodata. Culori...atat de....minunate ! Zi de mai, ce se intampla cu mine ?
Ies din scara blocului. Simt miros de apa de mare si-l adulmec. Dar de unde vine ? Zi de mai, ce-ai facut cu mine ? Merg pe asfaltul fierbinte. Ciudat...ma mangaie pe talpi. Pietrele ar trebui sa ma doara...ma gadila ?! Zi de mai, ce naiba am ?
Privesc cerul. E atat de pur, atat de simplu, atat de frumos ! Ma pierd in el. Zi de mai, de ce nu ma lasi ?
Gata. S-a instalat in corpul meu. O simt cum bate odata cu inima mea. Zi de mai, eu ti-s noua casa ?

No comments:

Post a Comment