June 3, 2009

Carpe diem !


Carpe diem e un fel de motto al meu. Defapt, e felul meu de a trai. Carpe diem e un tic, un reflex, ceva firesc pentru mine. Eu traiesc clipa. Eu ma bucur de viata. Eu sunt libera sa aleg intre bine si rau.
Carpe diem nu inseamna doar sa traiesti clipa.  Nu trebuie sa treci prin viata ca ata prin urechile acului. Trebuie sa lasi ceva in urma. Sa incerci schimbarea. Sa fii schimbarea. Asta inseamna carpe diem. Inseamna sa faci ceva in viata asta si sa te bucuri de fiecare secunda ce trece.  Inseamna sa inventezi ceea ce nu exista ! Da...inventeaza...lasa-ti imaginatia sa creeze lucruri noi...fa o schimbare...
...Traieste clipa !

2 comments:

  1. acest post m-a convins ca esti un caracter demn de urmat...fa si tu o schimbare, las-ti imaginatia sa creeze lucruri noi, idei noi de care avem nevoie in asociatia noastra...ai posibilitatea de a deveni membru fondator si sa-ti impui ideile, mai mult decat atat, sa te afirmi, sa te realizezi in plan profesional...esti persoana de care avem nevoie!daca iti doresti o colaborare cu tineri de perspectiva ca si tine cu idei noi ne gasesti pe http://membriiasociatiei.blogspot.com/... suntem doar la inceput si avem nevoie de ajutorul tau...sper sa intri si sa vezi despre ce e vorba

    ReplyDelete
  2. de ce ai sters postatrea de pe http://membriiasociatiei.blogspot.com/?

    sper ca nu te-ai razgandit...esti binevenita oricand, numai ca nu am avut vreme sa gestionez blogul...sper sa revi, chiar avem nevoie de tine!

    ReplyDelete