November 22, 2015

tramvai


  
Astăzi m-am bucurat că m-am urcat în tramvaiul greșit

am ajuns într-un loc pe care altfel, cel mai probabil, nu l-aș fi găsit
și n-aș mai fi avut parte de privirea frumoasă a fetiței în rochița roz
nu m-aș mai fi gândit că poate m-am îmbrăcat prea gros
pentru o zi de 19 noiembrie, însorită
îmi place să trăiesc soarele, lumina mă face să mă simt iubită
de câteva săptămâni încoace
de la un gând aproape de final
am început să privesc altfel,
am început să mă las dusă de văl
și-am ajuns, astfel, în tramvaiul greșit
unii ar spune că sunt un om mult prea aiurit
și până la urmă, cui și de ce îi pasă
ai atâția oameni de cunoscut
și ai atâtea locuri de văzut
ai atâtea lucruri de făcut
ai atâtea vise de visat
și atâtea versuri de cântat
încât nici nu ar merita să-
ți irosești gândul pe atât
"aș fi putut să nu mă urc în tramvaiul greșit. aș fi putut".

No comments:

Post a Comment