September 5, 2009

Wake me up when september ends...


Norii grei se adună asupra mea şi încet,încet, simt cum stropi de ploaie îmi mângâie faţa. Plouă ! Mă grăbesc să ajung în mijlocul străzii pentru ca apa să îmi cureţe sufletul. Să pătrundă în fiecare părticică din mine, să îmi inunde sufletul cu fericire şi să îmi spele inima...Mă închid în mine şi păstrez câţiva stropi de ploaie în păr...Mă las purtată pe alt tărâm, alături de norii cenuşii. Eu nu-ţi cer mult..doar trezeşte-mă când septembrie s-a sfârşit !


Green Day - Wake Me Up When September Ends
Asculta mai multe audio Muzica

4 comments:

  1. O toamna frumoasa cu multe impliniri iti doresc!

    ReplyDelete
  2. foarte frumoasa postarea.cel mai mult imi place faza in care te grabesti sa ajungi in mijlocul strazii ca sa'ti curetzi sufletul.mie una nu'mi place ploaia.nici toamna.dupa cum itzi mai spuneam intr'un comm,as vrea sa fie iarna 12 luni pe an. ~[nu ma uratzi pentru asta.]~

    ReplyDelete
  3. daca am putea sa adormim pe timpul toamnei, bine ar mai fi... dar nu prea e posibil. De asta zic ca cel mai bine e sa ne bucuram de venirea ei. Totusi nu aduce doar lucruri rele...trebuie sa privim in fiecare lucru si partea sa buna... Cum se spune,partea plina a paharului ;)

    ReplyDelete
  4. poate te intereseaza un concurs pe blogul meu

    ReplyDelete