September 14, 2009

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva....




Septembrie nu mai e la fel. Nu mai sunt fericită pentru că frunzele cad, nu mai îmi place când afară e înnorat. Schimbarea asta bruscă vacanţă/şcoală şi vară/toamnă m-a distrus complet. Totul se întâmplă prea repede şi parcă nu pot să ţin pasul cu voi. Mi se pare că sunteţi mai reci, mai distanţi...Parcă v-aţi schimbat brusc şi acum fac cunoştinţă cu fiecare din voi. Dar eu m-am schimbat oare ?! Nu ştiu dacă mai sunt acelaşi copil de anul trecut...Dar nimic nu mai e ce a fost, corect ? Simt că toate zâmbetele pe care mi le aruncaţi sunt false şi că în spatele lor se ascunde cineva care probabil nu mă agrează.
Dar eu zâmbesc. Şi nu e un zâmbet fals. Zâmbesc pentru că am prieteni. Zâmbesc pentru că sunt diferită. Zâmbesc pentru că iubesc viaţa şi zâmbesc pentru că, până la urmă, e toamnă !

2 comments: