July 21, 2009

Drumul spre mine


Nu mai regăsesc decât cu greu drumul care duce spre centru, spre mine, spre adevărata eu. Mă încurc printre aleile care duc spre ceea ce am fost sau care mă lasă nicăieri. Nu vreau să îmi reiau vechea viaţă, vreau doar să ştiu cine sunt... Sunt teribil de schimbătoare, când veselă, când absentă, când de o tristeţe pe care nici măcar eu nu o înţeleg...Şi ce ar trebui să fac cu mine ?! Ce pot să fac ca să mă găsesc, să fiu eu..?
Încă mă învârt pe cărări ce nu mă duc la mine... Şi încă mai merg înainte. Pentru că eu cred. Sau cine ştie, poate merg înainte pentru că nu înţeleg misterul îngropat de următoarea secundă. Poate mâine, poate chiar azi, am să mă descopăr aşa cum sunt.

3 comments:

  1. eu daca as sti cine sunt as fi cel mai fericit din lume..tu?

    ReplyDelete
  2. Nu trebuie să ştii cine eşti... trebuie doar să fii un TU conturat care să fie capabil să experimenteze orice fel de sentiment.
    Ceilalţi vor şti cine eşti... desigur, fiecare în modul său propriu şi personal.

    Good Luck in your search :)

    ReplyDelete
  3. de acord cu jokebox :-<
    cu bya insa nu's de acord.ceilalti niciodata nu vor stii cine esti.niciodata nu va exista un om capabil sa te cunoasca si sa te stie asa cum esti...

    ReplyDelete